Dag 20: donderdag 18 augustus: Rio de Janeiro(atletiek)

18 augustus 2016 - Rio de Janeiro, Brazilië

We zitten op 15!!

Vandaag weer naar het Olympische Stadion voor een stukje atletiek. Onder andere de tienkamp, 400 meter horden finale, 4x100 meter series, polsstok en kogelslingeren.

Zoals het de hele Spelen al gaat als wij in het stadion zitten was het geen succes. 6e met Dafne en 8e zonder Martina. Toch was het een leuke dag omdat we weer door het hele stadion mochten zwerven.

Daarna gingen we gokken dat we bij Barra goedkope handbalkaarten konden scoren vanwege het feit dat Brazilië door Nederland was uitgeschakeld. Helaas ging deze vlieger maar deels op, we konden er heen alleen niet tegen de euroknaller die wij voor ogen hadden. Uiteindelijk werd er ook nog eens verloren....

Na het chillen op Copacabana, waar ook is gegeten, was het tijd voor Martina, volleybal en beachvolleybal volgen!! Had Martina maar gedoken....en weer een plak!! Helaas was China te sterk waardoor het toch een dag van gemiste kansen is!!!

Wist je dat:
- bij de finishlijn zitten waar normaal de pers zit geen probleem is
- met camera's spelen en tussen journalisten zitten ook geen probleem is
- zwarthandelaren zelfs 10 minuten na aanvang van handbal 2x zoveel vragen
- we de mensen in tribune zagen waarmee we taxi hebben gedeeld bij het begin van Rio
- we op de foto zijn geweest met de president van Saint Kitts en Nevis
- we veel complimenten krijgen over het eigen gemaakte shirt
- Ierland op de 400 meter horden een held heeft die met elke fan op de foto wilde

Quote van de dag: kitsjieketjie

Vraag van de dag:
handball, cuanta costa?